WORKPLACE MANAGEMENT
Przykładowy proces
Statystyczne obserwacje przestrzenne
2-tygodniowe badania mające na celu dostarczenie danych ilościowych na temat poziomu mobilności pracowników oraz ich charakteru pracy (poziomy pracy indywidualnej, rozmów telefonicznych i interakcji).
Focus grupa z pracownikami:
podczas spotkania z przedstawicielami wszystkich zespołów analizowane jest jak pracownicy adaptują się do procesu planowanych i dziejących się zmian.
Ankieta Dla pracowników
Celem ankiet jest poznanie percepcji pracowników na temat ich charakteru pracy oraz potrzeb związanych z przestrzenią. dostarcza danych jakościowych uzupełniających i interpretujących ilościowe wyniki obserwacji.
Raport strategii nowej przestrzeni pracy:
raport zawierający podsumowanie badań wraz z analizą zespołu.
Wywiady z managerami
Spotkania z kadrą zarządzającą ma celu poznania strategicznej wizji nowego biura oraz kluczowych założeń funkcjonowania przyszłego środowiska pracy każdego z zespołów.
Stworzenie strategii zarządzania zmianą (komunikacyjnej):
opracowanie szczegółowego planu wdrażania zmian w oparciu o proces briefingu.
Warsztat z Zarządem
Warsztat, podczas którego wybrana zostaje strategia kierunkowa projektu całego biura na bazie opracowanych wyników.
Zaangażowanie KLIENTA:
uzależnione od wielkości zespołów i ilości zaangażowanych osób.